Ik heb de verkeerde fotos van mijn telefoon gesynchroniseerd met facebook Hoe krijg ik deze weer van facebook af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij kan je het album op Facebook of de foto's in kwestie gewoon verwijderen via de website. Ik heb ook wel eens dat ik foto's achteraf verwijder. Geen probleem mee gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je foto's en albums binnen Facebook wilt verwijderen, klik je op de toepassing foto's.

Alle handelingen worden stap voor stap uitgelegd door Facebook.

Zodra je op Foto's hebt geklikt opent een scherm met jouw albums.
Om een album definitief te verwijderen, klik je op de selectie verwijderen.
Facebook stelt je als controle de vraag om het volledige album te verwijderen.

Om een enkele foto binnen Facebook te verwijderen volg je dezelfde stappen.

Je klikt op het betreffende album waardoor je de foto's in dat album ziet verschijnen. Je markeert de foto's die je wilt verwijderen door de vakjes aan te vinken. Selecteer op deze wijze alle foto's die je wenst te verwijderen. Scroll vervolgens helemaal naar onder en klik op wijzigingen opslaan. Je geselecteerde foto's zijn verwijderd.