Kun je het geheugen van Facebook legen?

Ik heb mijn webshop over laten zetten naar een andere naam, en ook de welkomst tekst daarvan veranderd.
Nu schijn ik van mijn vorige webshop eens een link te hebben geplaatst op Facebook waarbij je dan ook een voorbeeld ziet van de pagina waar je naartoe linkt.

Mijn probleem is nu dat wanneer ik de nieuwe link doorgeef met de gewijzigde naam, dat dan nog steeds de welkomst tekst van mijn oude webshop bij het voorbeeld komt te staan.

Volgens mijn webshop host is dit een probleem van facebook omdat op de database van de webshop deze tekst niet meer voorkomt. Is er een mogelijkheid om het cachegeheugen van facebook te legen zodat in het vervolg ook de nieuwe welkomsttekst van mijn webshop bij het voorbeeld komt te staan wanneer ik de link daarvan plaats?

Toegevoegd na 1 minuut:
op de database = in de database

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Plak de url van je webshop ( ! inclusief http:// ! ) eens in het vak op de url hieronder, en klik eens op fouten opsporen. Als het goed is vernieuwt facebook dan ook de cache bij deze url.

http://developers.facebook.com/tools/debug