hoe kan je op hotmail zien hoelaat de e mail is ontvangen?

voor mijn hema foto album ik mot weten of jij voor of na 12uur is binnengekomen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

voor hotmail, open je mailtje ,rechts boven zie je een optie beantwoorden en daarnaast een vierkantje met een driehoekje met de punt naar beneden,aanklikken en onderaan de optie ,details weergeven aanklikken.
je ziet nu in de kop van je mailtje de tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan dit niet zien, tenzij je om leesbevestiging hebt gevraagd.

Je kunt alleen kijken hoelaat jij het mailtje hebt verzonden.
Je klikt op verzonden -> Klikt op het mailtje -> Je klikt op de grijze lijn met het pijltje boven aan het bericht, en dan klapt zich er een schermpje uit waarin je kunt zien hoelaat jij het mailtje hebt verstuurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In je postvak in, rechtermuisknop op de datum, berichtbron weergeven en dan de lijn 'date' opzoeken, deze ziet er ongeveer zo uit:

Date: 14 Nov 2012 23:09:20 -0800

Hieruit kun je dus zien dat het mailtje die ik als voorbeeld even gepakt heb op 14 november 2012 om 23.09 uur ontvangen heb.