Mijn video op YouTube is geblokkeerd omdat er een liedje bij zit (auteursrecht kennisgeving). Kan mijn video toch openbaar worden?

Zie de vraag. Alvast heel erg bedankt! Ik heb zo mijn best gedaan om een video complicatie te maken over James Bond en nu kan ik die er niet op zetten :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ander (eigen) muziekje onder zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is juist de ondersteuning en de hele video is gemaakt precies op de tekst en de timing.. Dát is juist de kracht.. Ik gebruik het filmpje overigens gewoon non profit en voor de lol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, Maar het muziek is auteurs rechtelijk beschermd.

Antwoorden (1)

Hey Girlstar!

Ik weet niet zeker of het werkt, maar je kan proberen om in de beschrijving van het filmpje naar de rechten van de makers van de muziek te wijzen, die je eronder hebt gezet. Probeer uit te vinden welke platenmaatschappij de rechten heeft op de muziek, zet er bijvoorbeeld in "Alle rechten van de muziek gaan naar deze platenmaatschappij."

Als dat erbij staat, overweegt YouTube misschien om dit filmpje te de-blokkeren.

Toegevoegd na 55 seconden:
Edit: Zet er ook bij dat het voor een non-profit doeleinde is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo, ik heb het veranderd, dank je wel! En hoe kun je nu zorgen dat ze het misschien gaan deblokkeren? Een mail sturen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:)
Zou mooi zijn. Maar denk dat ze meer willen dan bron vermelding :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf toevallig ook zo'n video, en heb het even opgezocht. Ik ben een stappenplan nagelopen en wacht nu even af. Ik geef je een update!