Als ik naar twitter ga kom ik heletijd op mobiletwitter terwijl ik gewoon op mijn computer zit hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Installeer een nieuwe versie van je browser. Gebruik geen internet explorer, maar liever Chrome of Firefox.

Als je een erg klein scherm met een lage resolutie hebt (lager dan 1024x768) kan dit er ook voor zorgen dat sites denken dat je een mobiele telefoon bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe kan ik mijn beeld vergroten dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar mijn twitter heeft het wel altijd normaal gedaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijder je cookies eens. Kan ook zijn dat Twitter je IP-adres heeft opgeslagen nadat je via WIFI met je telefoon op Twitter geweest bent.