Weet iemand een site waar ik een radio kan maken zonder Download?

Ik wil niks te hoeven downloaden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

het is niet echt radio
maar je kan playlisten maken en widgets allemaal online en delen op je website en facebook ed
grooveshark
maar niet met praatjes er tussen
radio maken is overigens niet zonder allerlei regels

Anders wellicht radionomy maar let wel op de eisen

Publiek - Negen maanden na de eerste uitzending van uw radio, dient u een gemiddelde luisterdichtheid te hebben van 130 uur per dag (gemiddelde berekend op de dertig laatste dagen) om gratis te blijven gehost te worden. Voor meer informatie, afspraak op: http://marketing.radionomy.com/Legal/faqcgu-nl.pdf
Reclame - Radionomy zendt reclame uit op uw radio en zal het recht hebben de inkomens ervan te verdelen onder bepaalde voorwaarden.

en ik vermoed dat daar toch wel wat te downloaden is