Is er naast Twitter.com nog een site waar je tweets mee kan plaatsen?

Dus geen programma voor je PC zoals Tweetdeck maar echt een site waarmee je tweets kan plaatsen/lezen maar geen www.twitter.com

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij kan dit met hootsuite.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit kan op verschillende websites. De beste vind ik persoonlijk Hootsuite.com, maar ook Seesmic werkt overzichtelijk.

Verder heeft TweetDeck ook een applicatie voor Google Chrome (te vinden in de Chrome Store).