Hoe kan ik een oude vriend terug vinden op internet?

ik heb al een hoop geprobeerd maar helaas. Ik ben namelijk opzoek naar een recente email adres, zodat ik hem een email kan sturen. P.S. ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Mijn ideeën zijn op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (5)

Je zou het via "schoolbank", wellicht via via kom je dan achter zijn email-adres:

http://www.schoolbank.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ken je die persoon in het echt? Ken be vrienden die nog in co tact zijn me hem? Vraag daan aan die vrienden. Als hij in dezelfde klas zat, kun je misschien een oud fotoboek uit de kast halen of immers de schoolsite bezoeken (geen idee waarom maar je kunt altijd proberen).
Ken je hem niet in het echt? Ga dan naar de site waar je hem heb leren kennen en zoek daar zijn naam op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nuttiger om naar een woonadres te zoeken. Als hij daar niet meer woont weet de huidige bewoner wellicht te vertellen waar hij naartoe gegaan is. Een e-mailadres wat niet meer gebruikt wordt levert niks op. En als hij binnen dezelfde regio verhuisd is, dan is een vast telefoonnummer niet gewijzigd. Heb je http://www.nummerboek.com/ al geprobeerd?
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je voor antwoord Amadea. Maar hij is geëmigreerd naar africa. Het is moeilijk om zijn huidige email adres te krijgen. Ik wou het liefst dat er een soort database bestaat, waar alle email adressen in staan, van over de hele wereld. Als een soort telefoonboek, dat zou de dingen veel gemakkelijker maken. Maar daar zal dan ongetwijfeld misbruik van gemaakt worden. groetjes ikweethetnietmeer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien bij de ambassade?? Nederlandse of Afrikaanse. En anders bij zijn familie ;)
Hyves, Twitter, Facebook en LinkedIn al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met http://wieowie.nl doorzoek je in 1x heel veel sites, die gebruik ik zelf ook vaak :)