Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Facebook: Kan ik er wat aan doen (instellingen veranderen) als ik niet wil dat iedereen steeds langs ziet komen wat ik like?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
690
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hen je ook al geprobeerd via Privacy-instellingen-->je standaard-privacy bepalen...daar staat rechts "aangepast" , daar kun je van alles instellen of bepaalde personen selecteren...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Jazeker dat kan. Klik op het pijltje naar beneden, naast startpagina. Klik vervolgens op 'privacy instellingen'. Daar kun je allerlei instellingen veranderen en aanpassen. Kijk daar gewoon even rond om te zien wat je precies wil aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je klikt op deze link: https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy§ion=apps&h=AQP5Z7g6sZZL6vtM
en dan bij de optie: Hoe personen je gegevens toevoegen aan toepassingen die ze gebruiken. klikt op instellingen bewerken, daar staat de optie die je kan aanvinken: Activiteiten, interesses, dingen die ik leuk vind.
Opslaan en klaar ben je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding