Facebook: Kan ik er wat aan doen (instellingen veranderen) als ik niet wil dat iedereen steeds langs ziet komen wat ik like?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hen je ook al geprobeerd via Privacy-instellingen-->je standaard-privacy bepalen...daar staat rechts "aangepast" , daar kun je van alles instellen of bepaalde personen selecteren...

Antwoorden (2)

Jazeker dat kan. Klik op het pijltje naar beneden, naast startpagina. Klik vervolgens op 'privacy instellingen'. Daar kun je allerlei instellingen veranderen en aanpassen. Kijk daar gewoon even rond om te zien wat je precies wil aanpassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je klikt op deze link: https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy§ion=apps&h=AQP5Z7g6sZZL6vtM
en dan bij de optie: Hoe personen je gegevens toevoegen aan toepassingen die ze gebruiken. klikt op instellingen bewerken, daar staat de optie die je kan aanvinken: Activiteiten, interesses, dingen die ik leuk vind.
Opslaan en klaar ben je.