hoe moet ik instellen dat ik toestemming moet geven als mensen mij willen volgen op twitter?

ik wil instellen dat als mensen me willen volgen dat ik ze toestemming moet geven, als ik bij instellingen kijk zie ik niet iets van 'privacy' of zo, ik zie wel dat je je tweets kan afschermen, maar niets over het toestemming geven. hoe moet ik dat instellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Als je je tweets afschermt betekent dat dat alleen je volgers die kunnen lezen. Je moet nieuwe followers toestemming geven om jouw tweets te kunnen lezen. Dus jij bepaalt wie jou volgt. Kortom, door je tweets af te schermen kies je zelf wie jou volgt en wie niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga via de computer naar je profielpagina (www.twitter.com/********, * is profielnaam), als je ingelogd bent kun je rechtsboven op 'Edit your profile' klikken.

Als je dit hebt gedaan, zie je links een keuzemenu. Klik hierbij op 'Account'. Dan zie je ergens op die pagina (midden/onder) Tweet privacy, met de optie 'Protect my tweets'. Als je dit aanvinkt, en onderaan op 'Save Changes' klikt, is je account voortaan afgeschermd en moeten mensen eerst toestemming krijgen om je te kunnen volgen. Let op: mensen die je al volgen, kun je hiermee niet verwijderen.