Waarom kan ik via lockerz geen foto's meer naar twitter verzenden?

Vroeger kon ik via lockerz direct fotos uploaden naar twitter.. maar nu niet meer het gaat via decalz ofzo? het gaat niet meer naar me twitter terwijl ik wel ben ingelogd etc. mensen via mobiel kunnen dit wel maar ik kan dit niet.. wat is hier van het probleem

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan diverse oorzaken hebben.
Ik weet niet hoe of met wat u dergelijke bestanden verstuurd, doch kan dit een simpel software of instelling foutje zijn tenminste als u dit via een app of iets dergelijks doet.
Ik zou het dan verwijderen met alle instellingen en dan opnieuw installeren en configureren.
Je geeft eigenlijk net een beetje te weinig informatie om een passend antwoordt te kunnen geven.