ik zoek een goede online schaak site wie kan mij helpen?

ik zoek niet zo een spelletjes site maar echt en mooie online tegen mekaar spelende site
best raar geformuleerd.
maar ik wil dat het echt met zo puntenlijst en goed systeem is
wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als je bereid bent om te betalen is playchess een mogelijkheid of ICC (Internet Chess Club). Bij Chess kun je gratis terecht. Ik heb de links toegevoegd.

Er zijn overigens veel meer sites waar je terecht kunt, maar dan moet je wel even zoeken. De genoemde sites zijn internationaal vrij bekend en worden ook regelmatig bezocht door grootmeesters of er zijn grootmeesters aan verbonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje deze site's zijn genoeg!