Waarom is de tijdsaanduiding in Twitter sinds enige tijd van slag?

De tijdsaanduiding op berichten klopt niet meer bij Twitter

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat zal dan liggen aan je mobiel denk ik, bij mij werkt het via verschillende accounts en verschillende toegangspunten (computer, mobiel, Ipad) prima. Een tijd geleden was het even mis met die tijd, maar sindsdien is dat naar mijn weten niet meer zo.

Toegevoegd na 2 minuten:
De tijd van tweets zijn trouwens altijd de 'werkelijke' tijd. Als de tijd van je mobiel dus 5 minuten verkeerd staat, lijkt het alsof de fout bij Twitter zit, maar die zit dan bij je mobiel. Pas als die tot op de seconde gelijk is ingesteld aan de welbekende atoomklok (de tijd van bijvoorbeeld NOS Teletekst komt hier ook mee overeen), klopt de tijd bij je Twitter ook in verhouding tot de tijd van je mobiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem doet zich voor op mijn vaste PC. Voor alle andere programma's wordt de juiste tijd vermeld. De 'Tweettijden' lijken te stokken op een bepaald moment (vaak 's nachts) en dan een hele dag lang bij die tijd te blijven hangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, dat is merkwaardig. Al een keer in- en uitgelogd? En is het op 1 computer, of heb je het probleem op meerdere computers?