Als je op Linkedin bij je connectie zijn/haar vriendenlijst bekijkt dan zie je een 1e, 2e of U achter de naam staan. Wat betekent die U?

Is dat een speciale status die U achter de naam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
19.5K

Het beste antwoord

Als er 1e achter een connectie van iemand anders staat, betekent dat dat die persoon ook een connectie van jou is.

Als er 2e achter een connectie van iemand anders staat, betekent dat dat die persoon een connectie van een connectie van jou is.

Als er een U achter een connectie van iemand anders staat, dan kijk je naar jezelf. In de connectielijst van jouw connecties sta jij natuurlijk zelf ook, want een connectie is altijd wederzijds. In de connectielijst van jouw connectie word jij aangeduid met 'U' ("dat bent U").