Is er iets om een Social media site op te zetten?

Ik bedoel daarmee een portal zoals Joomla bijvoorbeeld maar dan om een Social media site te bouwen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een socialmediasite is wel erg specifiek. CMS-systemen als Joomla zijn vooral bedoeld om snel een standaard website op te zetten (eventueel plugins gebruiken).

Wanneer je zoiets specifieks wil maken, zal je toch zelf moeten gaan programmeren, bijvoorbeeld mbv php.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus er is geen portal o.i.d te vinden?
walter
11 jaar geleden
I.p.v. Joomla gebruik ik normaal voor websites CMS Made Simple. Daar zijn ook wel heel wat modules voor te vinden, maar iets voor een eigen social media ben ik nog niet tegengekomen nee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohh. Toch bedankt ga nog ff zoeken anders zelf ff proberen :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels wat gevonden!