Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je video op youtube is geclaimd door auteursrechten, kun je dan niet inkomsten generen instellen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
836
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij geen auteursrechten op materiaal hebt lijkt het me niet dat jij er wel inkomsten door kunt genereren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat je dan bedoelt is: Dit video is niet van mij, maar van iemand anders. maar ik wil er toch geld er mee verdienen. Ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb inmiddels al die video's nu verwijdert, er zat namelijk muziek in dat auteursrechtelijke was, nu wil ik het weer proberen om inkomsten generen in testellen maar hij zegt nog steeds, aanmeldt fout, probeer het later opnieuw. hier heb ik al een vraag voor,
http://www.goeievraag.nl/vraag/youtube-aanmeldfout-probeer-later-opnieuw.331662#&from=email&source=comment_new
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kies je ook even een beste antwoord :p ik heb er namelijk een hekel aan als vragen open blijven staan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er achter de titel van je video in je videobeheer 'bevat inhoud van derden' komt te staan, of 'word in sommige land geblokkeerd' dan is het niet mogelijk om er geld op te verdienen.
Dit gebeurt als je geen auteurs rechten hebt op je video, er zit een programma in YouTube die dit opspoort en natuurlijk een paar opzichters van YouTube zelf.
Je kunt er zelfs geld mee verliezen door een boete op te lopen wat verschilt per overtreding.
Het zowiezo niet toegestaan om materiaal waar jij geen rechten over hebt op YouTube te publiceren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding