Hoe downloaden van youtube zonder programma's/websits?

ik wil downloaden van YouTube zonder gebruik van Programma's en websites of wat dan ook.Als het goed is kan zo'n download programma precies de plaats van een video weten door het ''scannen van html in een pagina''. mijn vraag is dus: hoe die code achterhalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

YouTube-mp3.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via firefox kun je filmpje van youtube downloaden. Daarvoor heb je de add-on Downloadhelper voor nodig. Kun je installeren via https://addons.mozilla.org/nl/firefox/ Daarna firefox opnieuw opstarten en vervolgens naar youtube.nl gaan. Dan rechts boven de titel op het pijltje klikken langs de drie balletjes (rood, geel, blauw) en dan op dowloaden klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier zijn verschillende extensies en plugins voor beschikbaar. Wel is het een vereiste om Google Chrome (of een afgeleide ervan, tip: SRWare Iron) of Firefox als browser te hebben.

Enkele extensies zijn:

Video DownloadHelper
Easy YouTube Video Downloader
Ultimate YouTube Downloader
Best Video Downloader