Waarom heeft nogsteeds niet iedereen facebook timeline?

De uiterste datum dat facebook het zou aanpassen is toch al geweest? Eerst kreeg ik een week voor 24 maart een melding dat op 24 maart iedereen definitief timeline zou krijgen. Dus ik heb mijn profiel toen maar met tegenzin ingesteld op timeline, omdat ik wist dat het toch verplicht zou worden, dus dan maar gelijk. Toen ik op 25 maart keek, waren nog een heleboel profielen van vrienden gewoon 'normaal' dus zonder timeline. Toen hoorde ik dat men vanaf 24 maart een week de tijd zou krijgen om timeline aan te passen etc, en pas op 30 of 31 maart zou iedereen het dan definitief krijgen. Maar nu is het inmiddels 2 april en nogsteeds hebben heelveel vrienden van mij hun ''normale'' profiel nog. Hoe kan dit?? Of heb ik me vergist in de datum? Ik snap er niks van en voel me behoorlijk in de maling genomen als timeline helemaal niet definitief wordt! Had ik nu mn profiel maar niet veranderd in timeline...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik heb ook nog steeds de oude gelukkig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook. Ik vind het geen verbetering. Bovendien lijkt het of Facebook wel erg nieuwsgierig is naar alle bijzonderheden van ieders leven.

Antwoorden (4)

Ik vind timeline zeer irritant, dus ik denk dat ze eerst alle klachten willen 'weghebben'. En ik had laatst gezien dat het pas in december ingaat.

Hopelijk gaan het snel weer weg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt timeline niet weghalen voor zover ik weet. Er is wel een appje in google chrome die je kan installeren waardoor je timeline niet meer ziet bij jezelf en bij vrienden, maar dit werkt alleen op je eigen pc. Het heet Timeline Remover ofzo,, anders moet je ff daarop googlen dan vind je vast wel iets geschikts voor je browser.
Vanaf dit weekend heb ik ook de timeline er opstaan, inderdaad afgewacht tot het "moest". Maar er staat bij dat ik hem nu zelf alleen nog maar zie, en dat vanaf 3 april iedereen mijn pagina zo ziet, zodat ik nog wat kon aanpassen.
Dus, als het goed if zie je het vanaf morgen bij iedereen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat hoop ik dan maar,, vind het zo oneerlijk dat sommige vrienden het gewoon nog niet hebben en ik moest het wel verplicht van facebook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inmiddels alweer bijna 4 april, nogsteeds hebben vrienden het normale profiel.. is jouw profiel nu al veranderd in timeline dan @Haivon ?
Bij mij (helaas. Helaas.) is het vanzelf veranderd. Ik heb het niet gedaan en wil het ook niet. Zéér irritant op FB mobiel. Snel terug naar oude. Snap al helemaal niet dat je het veranderd als veel mensen het lastig vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke datum was het bij jou dan officieel veranderd, weet je dat nog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Secret
Dat weet ik niet meer. Er staat op mijn eigen pagina
(dus niet op mijn homepage.) Je tijdlijn is nu actief.
Nu ik er op geklikt heb staat er: een omslag toevoegen.
Had voor mij niet gehoeven.
Ik wil graag tijdlijn gaan gebruiken, maar zie nergens staan 'tijdlijn gebruiken'. Alleen als ik me afmeld bij facebook, en ik ga naar www.facebook.com/about/timeline zie ik de groene knop om tijdlijn te gaangebruiken. Klik ik erop, dan moet ik me eerst weerAanmelden... Vervolgens is de knop weer verdwenen....
Ik snap er niets van. Hoe kan ik nu de bieuwe tijdlijn van faebook gaan gebruiken??