Help, ik probeer met het programma Eigen Homepage een website te publiceren maar hierbij vraagt hij mijn bronmap (server) waar vind ik deze ? Bedankt!

Ik heb als provider T-mobile

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je hebt een domeinnaam of plekje op internet nodig waar je de website neer mag zetten.

Je provider heeft daar weinig mee te maken die bepaald alleen of je het internet op mag of niet.

Tip: gebruik bijvoorbeeld Wordpress voor je eigen website. Scheelt je weer gedoe met publiceren / uploaden en een plekje op internet regelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan helaas het programma " Eigen Homepage " niet, maar ik vermoed dat hij vraagt welk adres jou homepage heeft (daar waar de bronbestanden zijn).

Met de bronmap wordt waarschijnlijk de map bedoelt waar de pagina vanaf geladen moet komen, dit zal bij jou T-mobile je homepage zijn zoals bijvoorbeeld:
http://www.t-mobile.nl/darkie

Dit zou aangegeven moeten zijn bij T-moble.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het programma wat je gebruikt, ken ik niet maar ik weet bijna zeker dat de "bronmap" de map op je computer is waar al je HTML bestanden (de pagina's van je website dus) in zitten.
Websites maken lijkt zo eenvoudig te zijn met sommige programma's. Echter zonder enige kennis van zaken blijft het natuurlijk altijd net iets moeilijker dan een kopje koffie zetten.