Kan ik Joomla sites die ik maak gewoon verkopen?

Of zitten er beperkingen ivm licenties.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat mag. Joomla valt onder het GNU licentie. Je mag het verkopen, mits de source code open vrij erbij is en je niet jou product noemt. Maar waarschijnlijk maak je een eigen thema en daar mogen wel weer geheel jou rechten op liggen. Het is ook netjes om te vermelden dat het om Joomla gaat. Ofwel wat je verkoopt is eigenlijk niet Joomla, maar de tijd die je erin steekt om het in te richten en te customizen, en eventueel te hosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk kun je Joomla sites die je maakt gewoon verkopen. Dat gebeurt dagelijks. Ontwerpbureaus die Joomla sites maken in opdracht, verkopen die toch ook aan de klant?
Dus een duidelijke ja, als antwoord op jouw vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En voor de uitbreidingen en extensies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna alle Joomla sites hebben uitbreidingen en extensies. Dus ja, ook uitbreidingen en extensies.