Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben bezig met het boek .net framework 2.0 application development foundation. Hoe kom ik hier het snelste doorheen?

Bij het begin wordt er aangegeven dat je kennis moet hebben van C#.. heb ik opzich ook wel een beetje, maar volgens mij niet ruim voldoende om aan dit boek te komen. Hoe kan ik het snelste de code begrijpen die in dit boek vermeld staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
822

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan de code 'stuk voor stuk' uitwerken op papier: Erbij zetten wwat elk stukje doet.

Door dit te doen lees je niet gewoond e code, maar probeer je ook beter te begrijpen. Dit zal in het begin veel tijd kosten, maar alter wordt het een automatisme om op die manier te lezen en kan je het opschrijven van de uitwerking achtwege laten.

'begrijpend lezen' zogezegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je er snel doorheen wilt komen.... stop er dan maar mee. Het is niet de goede houding om je deze stof eigen te maken.

Ik heb het boek in 2008 doorgewerkt (en examen gedaan). Het kost gewoon even wat tijd, het is zo nu en dan taaie stof en het is niet allemaal even simpel (als je nog aan het begin staat - ik was toen net begonnen met 'serieus' programmeren) . Maar het heet niet voor niets Foundation, het legt de basis voor je ontwikkeling als developer (no pun intended) en met haast wordt je geen betere programmeur.

Neem de tijd voor de hoofdstukken, werk de codevoorbeelden in Visual Studio door, speel er een beetje mee, (tot je begrijpt wat er gebeurt) en merk hoe de wereld van het softwareontwikkelen zich voor je ontvouwt.
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding