Hoe maak je een avatar van bewegende beelden?

ik zie weleens een eigen avatar van iemand die bv rookt
hoemoet je zoiets kopieren om te gebruiken?

Toegevoegd na 17 uur:
bij windows livemessenger kan je een bewegende foto van jezelf opnemen
dat fotootje wil ik vastzetten maar ik kan niet erop klikken om t vast te zetten
anderen denken dan dat je op dát moment zit te roken terwijl het een opname is heel leuk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als je bijvoorbeeld al een filmpje hebt van iets en je kan het niet opslaan als .gif. Kan je het online converteren; zoek convert (wat het nu is) to gif (online)

Toegevoegd na 17 uur:
Nu je je vraag hebt uitgebreid weet ik wel hoe dat moet.
- klik op het pijltje naast je naam
- klik op alles weergeven
- klik op webcamfoto
- klik op video opnemen

daarna kan je 'm gewoon aanklikken zoals je andere avaters bij msn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik denk dat je een .gif bestand bedoeld.
Dit is een bewegend plaatje. Dit kun je gewoon opslaan op je computer als gif en dan kun je het zelf ook gebruiken.
13 jaar geleden
google eens op animated gif.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gif bestandje kun je gewoon opslaan. Een flash bestand trouwens ook.

Je kunt het met dit gratis programma ook zelf maken:

http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Animated_GIF_Editors/Falco_GIF_Animator.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook online, hoef je niks te installeren, wel zo handig:

http://picasion.com/