Hoe maak ik rechte lijnen met PSP Pro X3?

Ik heb van alles geprobeerd en niks kunnen vinden waardoor ik gewone rechte lijnen kan trekken (zoals met Paint).
Hoe kan het dat hier geen eens een basis tool voor is..? o.O

Graag antwoorden van mensen die hier verstand van hebben en niet van iemand die zomaar wat gegoogled heeft.

Het gaat dus om de X versies of andere nieuwe versies, niet de oude 7 en 8.

Toegevoegd na 1 minuut:
"Graag antwoorden van mensen die hier verstand van hebben"
..GEEN verstand van hebben natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Photoshop: Houd Shift ingedrukt en trek vervolgens een lijn.

Bij PSP hetzelfde, maar werkt nog niet zo gemakkelijk als Photoshop omdat de lijnen alle kanten op kunnen springen.