Op mijn vaste computer geen facebook meer witte pagina, maar kan wel nog alles doen op smartphone?

op mijn vaste computer geen Facebook meer witte pagina, maar kan wel nog alles doen op smartphone. Hoe kan ik dit oplossen op mijn vaste computer andere website gaan wel enkel Facebook???

Picture for question
een jaar geleden
2K
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Overigens de sneltoets voor de instelling om cookies te verwijderen binnen Chrome is ctrl-shift-delete (niet verwarren met ctrl-alt-delete) in geval van een volgende keer

Antwoorden (1)

Dit kan aan je Facebook cookie liggen. Verwijderen kan helpen.

Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op facebook
Verwijder deze cookies.
Vernieuw de pagina van Facebook
.
Het probeem kan ook optreden vanwege beschadigde bestanden in de browsercache.
Druk op toetsen CTRL SHFT DEL
Vink ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ aan en wis deze.
SimonV
een jaar geleden