SQL query werkt, data wordt alleen niet geupdate. Waarom gebeurt dit?

Goeiedag, ik ben bezig met het maken van een webshop en ben nu bezig met een functie waarbij gebruikers zijn/haar wachtwoord kunnen resetten. Gebruikers voeren dan zijn/haar email in en er wordt dan gekeken of het adres voorkomt in de Database. Hierna wordt er een randomstring gegenereerd die via een SQL query in de Database gezet moet worden. Echter lukt het niet om via een query de random string in de database te krijgen? Weet iemand van jullie hier meer van af? In de bijlage vind je 2 screenshots van de database opbouw en van de query. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Fijne dag gewenst en alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Moet je INSERT query op het einde niet een UPDATE query zijn? Qua syntax lijkt je statement al meer op een update statement en er is al een record in de tabel customers voor die klant en die wil je aanpassen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
UPDATE `table` SET