Waarom zie ik geen gekleurde links op Notepad++?

Op school ben ik bezig met een project om met een code een website te bouwen. Dit doe ik met het programma: Notepad++. Nu heb ik dit programma ook op mijn eigen laptop (Windows 10) geïnstalleerd. Het probleem is: op de computer van school worden alle codes gekleurd (

en
krijgen dezelfde kleur en bv.
en
ook). Terwijl op mijn eigen laptop alle tekst grijs blijft. Weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
SimonV
7 jaar geleden
Werkt dit:
Naar instellingen > opmaak > php.
Hier kun je de kleuren kiezen. https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/notepad/63982/
SimonV
7 jaar geleden
Misschien heb je hier nog iets aan:
http://stackoverflow.com/questions/6324395/notepad-stopped-color-coding-my-source-code-how-to-fix

Het beste antwoord

Zorg ervoor dat het bestand dat je bewerkt de juiste extensie heeft, bijvoorbeeld .htm
Als je hem dan opent, zou hij de kleuren moeten tonen.

Je kunt eventueel ook via het menu Syntaxis - H - HTML kiezen voor de juiste opmaak.
bamibal