Hoe maak ik letters in 3d van letters ( zie uitleg )

Ik wil zelf een naam zoals dit hebben ( dit moet zijn: GoChucky ) Ik zou willen weten of je dit dus zelf moet maken of dat je een site het kan laten doen..

ik heb al als voorbeeld de letter V gemaakt:
_ _
\ \ / /
\ \/ /
\ /
v

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K
itsme
14 jaar geleden
hmm. ik ben benieuwd wanneer het 3d effect hiervan tot me doordringt.

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer een +
Als je precies zo'n letter bedoelt als in je voorbeeld, dat is een ASCII letter. Op onderstaande website kun je tekst omzetten in dit soort letters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook handig.+
Je kan het ook in Word proberen, met Wordart.