Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Digitaal foto lijstje achtergrond laptop? hoe doe ik dat.

Ik heb een asus i7 laptop, ik wil graag op mijn bureaublad zon soort ap waar in het klein fotos voor bij komen wie ik op mijn laptop heb staan. snapt iemand wat ik hier mee bedoel of wat ik wil

Graag hulp!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
899
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie het helemaal voor me. Liefst nog met de vleugels van een meeuw. Ik heb zo'n programma niet en er ook nog geen idee over, maar ik verwacht dat het tamelijk wat processortijd gaat vragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je rechtsklikt op je bureaublad krijg je de optie 'aan persoonlijke voorkeuren aanpassen ' je krijgt een scherm met hierop de optie 'schembeveiliging' hiertussen moet wel iets zitten waar je je eigen foto's al screensaver kunt activeren.

Toegevoegd na 1 uur:
Of bedoel je dit niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoals al gezegd, rechts klik op jouw bureaublad, daar persoonlijke voorkeuren, dan onderaan links op bureaublad achtergrond klikken. Bovenaan kan je dan een map kiezen waarin jouw foto's staan. Daar kan je dan aanvinken welke foto's je wil tonen. Onderaan heb je dan nog de mogelijkheid om de de foto's bijvoorbeeld te spreiden over het scherm, te centreren,...
Je kan dan ook de tijd instellen wanneer de andere foto moet komen (van 10seconden tot een dag), en of in willekeurige volgorde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding