Wat moet ik doen bij een 530 User cannot log in?

Ik wil mijn website bewerken met filezilla, heb alles denk ik goed ingesteld maar krijg dan
Antwoord: 530 User cannot log in.
Fout: Fatale fout
Fout: Kan niet verbinden met server

Wie kan mij vertellen wat het betekent en wat er aan kan doen. Ligt het aan de instellingen bij filezilla of moet ik mijn windows firewall anders instellen.

Gebruik Windows 8

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Een 530 error is een authenticatiefout. Met andere woorden: de logingegevens kloppen niet (bv gebruikersnaam en wachtwoord). Zorg ervoor dat je de juiste gegevens overneemt van je host.