Hoe kun je een batch bestand een icoon te geven?

Ik maak batch (cmd) bestanden op Windows 7 maar ik vraag me af hoe ik het logo dat erbij staat kan veranderen, normaal zijn het twee tandwielen maar ik weet (bijna zeker) dat het mogelijk is om deze veranderen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hoi geitenboer2

Je zou je .bat bestand kunnen veranderen in een executeable doormiddel van het volgende programma: http://www.f2ko.de/programs.php?lang=en&pid=b2e (Heb het niet getest alleen gevonden) en ik las dat je voor dat je je .bat bestand convert naar .exe ook kunt aangeven wat voor icoontje je wil (.ico)

Heel veel succes!