Hoe heet deze app waar mee je dit kan maken?

Ik heb deze foto op instagram gezien, ik heb geprobeerd er achter te komen hoe de app heet zonder resultaat. Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt :) Ik zou dus willen weten hoe de app heet om dat te maken

Toegevoegd na 43 minuten:
Het is een app

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wie zegt dat deze afbeelding met een app is gemaakt? kan ook uit photoshop o.i.d afkomstig zijn.....

Antwoorden (1)

Volgens mij is het deze app: http://www.doyouhugbot.com/.

Toegevoegd na 15 minuten:
En het is een officieuze Facebook-emoticon.