Welke tekentabletten met scherm zodat je gelijk ziet wat je tekent heb je allemaal?

Hoi,

Ik zoek een tekentablet waarbij je op de tekentablet ook beeld ziet.
Soort tekenmonitor of tekenbeeldscherm dus.
Ik weet niet welke soorten je allemaal hebt maar ik zoek het liefst een goede voor een zo goedkoop mogelijke prijs.

Ik hoop dat jullie me willen helpen!

Groetjes Angelha.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De Wacom Cintiq lijn is het bekendst, maar is wel duur. Een goedkoper alternatief is http://frenden.com/post/38693256477/yiynovamsp19u maar echt goedkoop (en tegelijk goed en bruikbaar) zal het niet worden.
gvrox