Wat is de internet standaard?

Wat is nou de internet standaard, is dat html 4 of html 5 (Lijkt me raar want het wordt nog niet volledig ondersteund) of xhtml?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoewel HTML5 nog geen W3C-standaard is, zijn sommige functies wel al in gebruik in sommige browsers en sommige websites. De andere opmaaktalen zoals XHTML, XML en HTML4 zijn al wel W3C-standaard.

Je kan HTML5 zeker al gebruiken in websites, echter zou je er (nu nog) voor moeten zorgen dat deze ook compattible is met oudere webbrowsers.