Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

1 klik maar 2 vensters openen waarvan 1 pop up op de achtergrond?

Ik wil dus graat dat je met "1 klik" 2 vensters kunt openen.
Een van die vensters moet gewoon een doorgang zijn naar de website, de andere moet een achtergrond pop up worden.

Nu kwam ik deze tegen (= pop up op de voorgrond):
You place this in your section (we're using the Google/Yahoo example):




and you use this to place a link :

Google

Dus nu heb ik die aangepast (zie hieronder) maar nog steeds blijft de pop up op de voorgrond komen. Heeft iemand misschien een idee wat ik fout doe?





Google

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
930

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben geen programmeur, maar focus wil zeggen focus. probeer om de actie: TheNewWin.focus() weg te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je wilt bereiken dat de link in een nieuwe pagina opent zonder dat je je oude pagina verlaat, dan zou ik eigenlijk het volgende doen in plaats van jouw code:


Click Here


Toegevoegd na 3 uur:
Oké nu begrijp ik wat je precies wilt bereiken. Een echte pop-under dus. Dat zijn nare dingen hoor...en daarom werken ze inmiddels in de meeste browsers niet meer met de normale onclick methode maar misschien heb je hier wat aan:
http://www.blackhatworld.com/blackhat-seo/blogging/563891-how-make-pop-under.html
(Maar gebruik het liever alleen bij pdfjes of andere documenten ofzo alsjeblieft)
Sucess!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding