Ik heb perongeluk het programma van het geluid op mijn laptop verwijderd Wat moet ik nu doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is natuurlijk niet echt handig. Om het programma, een zogenaamde driver te installeren, zul je naar de site van de fabrikant van jouw laptop moeten gaan. Daarna moet je naar drivers & ondersteuning, of iets dat daarop lijkt. Waarschijnlijk wordt er dan gevraagd om een model/typenummer, vaak te vinden op de onderkant. Dit voer je in, je kiest voor geluid, en download de driver. Deze komt als [naamdriver].exe in je downloadmap. Je installeert de driver en herstart de computer, en waarschijnlijk is het probleem nu opgelost.

Probeer systeem herstel. Dit vindt je bij bureauaccesoires/systeem

uw kunt dit eenvoudig oplossen door: volg de instructies: 1.ga naar start 2.klik recht op computer -> dan op beheren 3. uw ziet rechts een venstertje met verschillende dingen klik op: apparaat beheer 4. u ziet nu een venster in het midden met rare dingen (indien niet bekend) dan ziet u een apparaatje met een vraagteken -> met waarschijnlijk de audio driver klik daar : rechts op 5.klik op stuurprogramma bijwerken 6. daarna klik op haal dit via internet / windows update binnen 7.klaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100