Hoe zet je 2 verschillende links naar popups naast elkaar ipv onder elkaar?

Goedendag,

Ik wil op een pagina een zin plaatsen, met 2 verschillende links naar popups erachter. Nu heb ik het zover dat de browser de zin weergeeft, 1 van de links erachter weergeeft en de volgende link eronder zet.

Hoe krijg ik nu de tweede link achter de 1e link?

Zie bijlage voor de huidige code!

Alvast bedankt!

P.S. de pagina moet perse in CSS geschreven worden, kan geen JavaScript gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijlage? Want gewoon 2x .... in je zin, is vast niet de oplossing die je zoekt.

Antwoorden (1)

Hier je naam

Toegevoegd na 3 minuten:
-------------------------=[Je css}=---------------------------
a {
margin-left: auto;
margin-right: auto;
border: solid;
border-radius: 25px;
background-color: #FFFFFF
}
----------------------------------------------------------------

Als je geen soort van button wil moet je de css weglaten dan heb je de normale link.

Toegevoegd na 8 minuten:
dus dan wordt het:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellushiernaam (Lees meer...)