Wat is een goede laptop voor mij?

Ik wil een laptop rond 500-600 euro kopen,waarmee ik kan werken.(Word-bestanden maken,met Excel werken e.d.)
Wat raden jullie me aan? En krijg je het programma Word gratis erbij? En moet ik alles zelf programmeren?Ik heb geen enkel verstand van computers..
Hulp?

Mvg,Ella

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor wat jij er zo te horen mee gaat doen, voldoet elke laptop. Waar ik wel op zou letten is het beeldscherm. Het ene beeldscherm kijkt wat fijner dan het andere. Als je wat op het oog hebt, kan je op internet even zoeken naar gebruikerservaringen.

Word en Excel zijn onderdeel van Microsoft Office. Dat is normaal best prijzig, maar bij aanschaf van een laptop kan je dat er vaak redelijk goedkoop bij krijgen. Net zoals Windows zelf trouwens. Normaal wordt dat door de winkel dan al op de laptop gezet.

Verder heb je een antivirusprogramma nodig. Dat hoef je niet te kopen, maar kan je gratis van internet halen, bijvoorbeeld van AVG. Dat zal je er dan wel zelf op moeten zetten. Veel kennis heb je daar niet voor nodig, met goed lezen en gezond verstand kom je een heel eind. Wees niet te bang om gewoon wat te proberen. Daar leer je van en alles is te herstellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou bijvoorbeeld de: Lenovo Essential B590 aanraden kost ongeveer 500 euro. Deze laptop wordt ook geadviseerd bij Tweakers.net (een Nederlandse technologie website) bij de Laptop best buy guide Februari 2013.

Er zijn natuurlijk nog wel meer goede laptops. Tweakers biedt van veel producten reviews door de website zelf of door gebruikers. Dit is best wel handig omdat mensen niet altijd het goede of slechte zien of ervaren.

Qua merken zou ik uit de buurt blijven van: Acer en Packard Bell. Hebben een slechte reputatie qua accu en hardware.