Hoe maak je een nieuwsbrief in HTML?

Ik heb nu een nieuwe website en zou graag een nieuwsbrief willen maken op mijn website maar ik weet niet hoe dat moet. Ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen.

Alvast bedankt,

Jordan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ondersteunt je host php mail? Zoniet, dan moet je mailchimp oid gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat is mailchimp oid precies en kan je dat downloaden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://bit.ly/QD8mFW
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke maar ik bedoel hoe maak je een form in html op je website waar mensen dan hun email address kunnen invoeren en dan op versturen klikken en dat ze dan elke keer een nieuwe nieuwsbrief krijgen verstuurd en volgens mij kan dat niet op die site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak een form die met een naam en email adres, die laat je naar jezelf toe mailen met mail() en zet die email adressen in mailchimp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ondersteunt je host nou php?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee die ondersteund dat niet. Kunt u voor mij de code voor zo'n form en dan zorgen dat ik alleen mij email adress nog moet invoeren in die code want ik ben daar nog niet zo handig in. Ik hoop dat u dit voor mij kunt doen. Alvast bedankt. Jordan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, dit is onmogelijk zonder PHP ondersteuning.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar ik kan wel een html invoeren kan dat dan

Antwoorden (1)

Dit is het standaard html code stukje, je tekst kan je tussen h1/h1 zetten. (Bron 1)
Voor verschillende lettertypes zie bron 2

My First Heading

My first paragraph.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor verschillende kleuren zie bron 3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe zorg ik dat automatisch als mensen op een button klikken een brief krijgen in hun email en ik hun gegevens dan krijg?