hoe krijg ik een randje om mijn blogpost?

Ik gebruik het wordpress thema Funki en wil graag om elk artikel een randje. Dit heeft de site beautylab.nl ook en zij gebruikt hetzelfde thema. Mijn site heet beautyfavourites.nl en zoals je ziet is het 1 groot wit vlak met blogposts. Dit vind ik niet mooi. Wie o wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom vraag je niet aan die dame van het beautylab.nl? Misschien wil zij het ook wel vertellen? Proberen waard!

Antwoorden (1)

Kan je met behulp van een screenshot aangeven welk randje je bedoelt?
Zelf begrijp ik niet goed om welk randje het gaat en wat je bedoelt met artikel.

Een paar mogelijkheden zijn:
- Wordpress themes hebben settings, misschien is het in te stellen via de settings.
- Plaats een div om elke artikel? blog? met een solid border op.
- Geef bij de afbeelding (artikel?) een solid border op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik heb het bericht aangepast en een foto toegevoegd. Als je op de foto klik zie je dat het artikel een grijzig randje om de foto en tekst heeft. Dat zou ik ook graag willen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je gekeken in de wordpress theme setting of je daar een border kan instellen? Kijk onder Appearance - [theme name] settings. Als er geen setting voor is, dan is volgens mij de enige oplossing om de templates aan te passen. Dit kan je door onder Appearance - editor. Het aanpassen van de templates is een precies en specialistisch werk, ik raad je af hiermee aan de slag te gaan als je geen goede basis kennis van HTML/CSS heb.