Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een makkelijke app, voor apple en zonder kennis met programmeren ?

ik wil al beste wel lang al een app maken, maar ik vind er niet het goede programma voor. kan je ook een app maken in de nederlandse taal .en ik heb nog een vraag bestaat er ook een boek waarin staat hoe je een app maak

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
702
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je geen kennis van programmeren hebt, dan heb je moet je dat stapsgewijs leren. Je kunt ook geen piloot worden als je niet weet hoe een vliegtuig werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zegt feitelijk dat je wil programmeren zonder te programmeren.
Dat is als fietsen zonder fiets...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zult toch echt programmeeren moeten leren maar in de bibliotheek zijn er genorg boeken over iphone apps en dergelijke

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt Appmakr gebruiken!
Alleen een angry birds app kan je niet maken!
Ieder Geval ik niet! :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan wat voor soort app je wilt maken, wil je bijvoorbeeld een game maken, dan kan je het beste GameSalad gebruiken. Wil je bijv. een rekenmachine, web browser of iets anders voor Apple IOS maken dan heb je wel een Mac nodig. Daar heb je xCode voor, op YouTube en internet zijn veel tutorials voor xCode.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding