Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe plaats ik de beelden van mijn IP-Camera op mijn eigen website?

Ter beveiliging heb ik een ip-camera in mijn tuin geplaatst. Deze camera heeft een eigen ip-adres en de beelden kan ik overal ter wereld via internet bekijken. Nu wil ik de live-video op mijn eigen website plaatsen, maar hoe dat moet, daar ben ik nog steeds niet achter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt de camera in je router configureren en voor een bepaalde poort forwarden naar jouw website, bijvoorbeeld poort 9000. Je kunt de camera's dan via jouw website aanspreken.
In de link een voorbeeld hoe je dit kunt doen om de video te streamen naar internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals reeds vermeld, kan het beeld van de camera wereldwijd via internet aangesproken worden. Als ik b.v. in Egypte op een palmstrandje lig, kan ik via m'n iPad mijn achtertuin in de gaten houden (als ik dat zou willen). Dus alle poorten staan open en dat is dan ook niet het probleem. De vraag is: hoe zet ik de beelden op mijn eigen website (html en/of java code), zodat bezoekers van mijn website de beelden ook kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef even type door (desnoods via pm), er zijn veel merken met verschillende toegang. Dat bepaalt mede de oplossing.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding