Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je de beste beeldkwaliteit voor you tube filmpjes?

Ik wil een mp3 plaatsen op you tube met een afbeelding van ons band logo.
Maar de afbeelding word zeer onscherp.
Ik maak de afbeelding met een resolutie van 800 dpi en het formaat is 1480x640 (omdat ik de afbeelding dan kan re-sizen naar een kleiner formaat omdat ik dacht dat de afbeelding dan zijn scherpte niet verliest).
Het programma wat ik gebruik is "windows movie maker"
Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
715

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer niet via Windows Movie Maker --> Youtube , maar probeer is Windows movie maker --> Renderen --> 720p HD / 1080p HD --> Dan pas uploaden op youtube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga ik proberen, bedankt! :)
Ik laat het weten als het gelukt is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lukt me niet ben al een paar uur bezig maar ik krijg die opties niet te zien. Ik zal de stappen weergeven: 1-Ik plaats de afbeelding op de storyline.
2-Ik plaats de geïmporteerde mp3 op de lijn daaronder.
3-dan ga ik naar film bewerken in het linker menu.
4-Ik voer de bestandsnaam in en de gewenste map waar het bestand naar toe moet.
5-Dan kies ik "meer opties weergeven".
6-Dan "overige instellingen".
7-En de laatste optie uit het rijtje wat dan verschijnt is:
"Video voor lokaal afspelen (1.5 Mbps Pal)". Daar horen volgens mij nog 4 opties onder te staan dat heb ik gezien op you tube tutorials waaronder de 2 die U aangeeft maar om de een of andere reden krijg ik die keuzes niet in beeld? Nu heb ik gelezen dat er een verschil is tussen een film en een project en dat het daar aan ligt?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding