Hoe en bij wie kan ik goede website maken?

Ik wil een website maken over mijn portfolio kunst en fotografie, dus aan hoeveel ruimte zou ik genoeg hebben? ik zou steeds nieuwe fotos moeten uploaden etc waar moet ik allemaal opletten en bij wie kan ik terecht voor een goede em makkelijke website, want ik heb zelf helemaal geen ervaring en verstand van
Maar die wil ik wel zelf proberen te maken, zo heb ik one.com, novosite.nl en veel anderen gezien ma wat is nou de beste voor mij

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het alleen om foto's gaat kun je misschien ook op flickr terecht?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vraag is toch al 100 keer gesteld? Gerelateerde vragen
•Wat is de beste basis voor een goede website?
•wat is een goede betrouwbare veiling website?
•Wat is een goede website voor mooie achtergronden?
•Wat is een goede website over NLP?
•Wat is een goede website over het windows register?

Antwoorden (4)

Ik heb als leek vanuit het niets een website gebouwen en die mag best gezien worden.(oordeel zelf)
Ik gebruikte daarvoor het gratis programma Kompozer voor.
Het is een open source programma en wysiwyg.
Op onderstaande link kan u ook een gratis cursus alsmede het programma zelf downloaden. Het is opgesteld door een zeer vriendelijke Nederlander die ook nog eens bereid is hulp te leveren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf mijn eigen websites gebouwd o.a. www.tuinbedrijfsmit.nl
het ligt er een beetje aan hoeveel geld je eraan wilt besteden ik zou eventueel ook voor jou een site kunnen bouwen en je uit kunnen leggen hoe je hem up to date kunt houden door bijvoorbeeld foto's te plaatsen je kan me altijd mailen juliensmit@live.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een eigen website moet je eerst voor je zelf gaan kijken wat je er mee wilt (verwachtingen) wat je hier zelf aan wilt doen en wat u niet wilt/ kunt doen en wat uw budget is.

U geeft aan een soort portfolio te willen publiceren met daarin foto's. U wilt dus zelf makkelijk nieuwe item's toe kunnen voegen?
Als dat het geval is is wordpress voor u waarschijnlijk een erg goede optie. Dit is een zogeheten Content Management System (CMS) en zorgt ervoor dat u via een bedieningspaneel uw volledig website kan beheren en aanpassen zonder dat u hier voor de technische kennis nodig heeft.

Als u dit inderdaad allemaal zelf wilt gaan doen hebt u dus voldoende aan alleen een hosting pakket en een domeinnaam.

Nu moet u dus gaan kijken wat de verwachtingen voor de website zijn. Hoeveel foto's wil je bijvoorbeeld uploaden en hoe groot zijn deze foto's gemiddeld?
En hoeveel bezoekers verwacht u per week/ maand?
Hiermee kan een hosting partij u een advies geven over de hoeveelheid ruimte die zij verwachten die u nodig heeft en de hoeveelheid dataverkeer die daar bij nodig is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een website zelf bouwen is best moeilijk, maar als u de tijd er voor heeft om te leren is het zeker de moeite waard. Anders is webklik.nl een goede site, hier is geen kennis van websites bij nodig. Om het zelf te leren heb ik een 2 goede websites met tutorials:

-http://www.w3schools.com
-http://www.handleidinghtml.nl/

Als dit allemaal niet lukt, kunt u ook een gratis template gebruiken:

-http://www.freewebtemplates.com/
-http://www.templatesbox.com/templates.htm

Denk eraan er zit logica in, als u dit snapt wordt het veel makkelijker.

Anders google.nl weet op veel een antwoord

Voor vragen vraag het maar.