Hoe zet je de automatische spellingscontrole aan in Word 2007?

Momenteel controleert hij alleen op grammatica, en ik wil de spelling ook aan hebben, zodat je dat rode streepje ziet onder de fout geschreven woorden.

11 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Klik op de Microsoft Office-knop en klik vervolgens bij Opties op Word. Klik op Controle. Kies dan de opties voor het taalprogramma Nederlands, en selecteer het vakje Spelling controleren tijdens typen.
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Yes! Merci, dit werkt :-) +