Wat is een simpele profiel aanmaak script?

Ben opzoek naar een simpele php script waar profielen aangemaakt kunnen worden; dit is absoluut geen social media zoals Facebook of Hyves. Iemand kan zich registreren en kan pas inloggen na goedkeuring omdat niet iedereen zich mag aanmelden. Na het inloggen krijgt geregistreerd persoon een hele simpele pagina met wat vragen en velden die hij of zij kan invullen. Paar foto's erbij en that's it!

Ook het onderling berichten sturen of het plaatsen van "krabbels" hoeft niet tot de functie te behoren. Dus puur een pagina.

Is hier een handig evt. open source script van? Zoek me suf maar het is allemaal zo uitgebreid, ik zoek juist simpel!

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
k denk dat het mij wat uurtjes gaat kosten om zo iets te maken, maar dan is mijn vraag of ik er ook iets mee opschiet, je gaat inderdaad geen script vinden die simpel is en doet wat jij wilt, want daar is het misschien net de simpel voor.
Richardvdm
11 jaar geleden
Dat vrees ik dus ook :( haha

Antwoorden (2)

Joomla is een van de grootste open source CMS scripts in PHP geschreven. Voor dit script zijn 10 duizenden modules geschreven die eenvoudig zijn te installeren. De functies die u omschrijft zijn allemaal te vinden. Het inlog verhaal zit standaard in het script verwerkt. Daar is geen module voor nodig.
11 jaar geleden
Hmm, met enkel PHP kun je waarschijnlijk geen profielen aanmaken?
Ik denk dat je hiervoor ook MySql of een andere database nodig hebt om gegevens (naam+wachtwoord) van de profielen op te slaan, zodat je na registreren ook weer kan inloggen...