Het voordeel van een digitale nieuwsbrief is dat je direct naar andere bestanden kunt doorlinken. Een pdf moet eerst geopend worden, en de linken zou je dan allemaal afzonderlijk moeten kopiëren en in de browser plaatsen. Dat is dus omslachtiger. Bovendien krijg je problemen met verdenking van het versturen van spam, als je veel abonnees hebt op een per bijlage verstuurde nieuwsbrief.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In pdf kun je ook wel een (doorklik) link plaatsen.
Een html nieuwsbrief (pdf is er ook wel) is wel makelijker te onderhouden (zelfs door meerdere personen).