Kan je met een tablet via usb aansluiting een dongel werkend krijgen voor netwerk buitenshuis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je nu dat je een WLAN USB stick wilt aansluiten op een tablet en die via de tablet configureren zodat die op een bepaald WLAN werkt wanneer je die inplugt in een andere computer?

Zo ja, dan is het antwoord nee. Het is niet de stick die je dient te configureren maar het systeem waar de stick op aangesloten zit. Veel meer als een antenne is zo'n stick niet echt. Een wachtwoord van een bepaald WLAN bv zal niet op zo'n stick worden opgeslagen (niks zelfs) maar op de computer die gebruik heeft gemaakt vd verbinding.