Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb Magix Video Pro X3, als ik een bewerkte video op youtube wil plaatsen moet ik mijn gegevens invullen? Dit lukt niet? [beschrijving]

Ik druk op uploaden, vul alle dingen in (titel, beschrijving etc.) en wil 'm daarna uploaden. Ik krijg dan een venster met mn Youtube gegevens (Youtube-naam en wachtwoord), zie afbeelding, als ik deze correct invul, begint 'ie te laden, en uiteindelijk krijg ik opnieuw dat venster, dit oneindig lang. Wat is er aan de hand? XD Hoe kan ik dit veranderen/voorkomen?

Toegevoegd na 48 seconden:
Ik heb trouwens de gedownloade versie. Heb wel alles goed ingevuld met codes en cracks enz. Kan het daar aan liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
674

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik heb magix video deluxe 15 en als ik klaar ben met bewerken ga ik naar bestand=> film exporteren => video als avi ... en dan moet ik de resolutie en fps instellen en waar die het exporteert. als het exporteren klaar is kan ik die video gewoon uploaden op youtube.

maar zou je mij die downloadlink van magix video pro x3 kunnen sturen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding