Webpagina via iframe benaderen via adresbalk?

Hoi

Volgens mij moet het mogelijk zijn om een pagina via iframe te kunnen benaderen via de adresbalk

Op deze pagina staat de pagina in de frame op pagina1.html
ik wil via de adres balk in de iframe pagina2.html kunnen benaderen.

Volgens mij moet dit wel kunnen alleen moet ik even de juiste code vinden voor in de adres balk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat dit niet mogelijk is, aangezien een adres balk niet vast zit aan de content dat je op een pagina kan vinden, maar vast zit aan de browser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou je met php kunnen doen, hiervoor moet je je pagina wel hernoemen naar .php

dit stop je in je head:
$p = $_GET['p'];
$p = (isset($_GET['p'])) ? $_GET['p'] : 'index.php';
?>

en dit in je body:

Gebruik: Je moet achter je link ?p=pagina.php
Ipv pagina.php kan je een andere pagina doen.
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je uiteraard wel PHP geïnstalleerd hebben op je server/computer. Naar .php hernoemen is niet genoeg als je het op je localhost wilt openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah klopt, maar als je op localhost draait installeer je even easyPhp en alles is opgelost!