hoe zet ik een foto van mijn laptop naar op mijn mobiele telefoon?

ik heb geen bluetooth of internet op mijn mobieltje. heb de fotos uit mijn mobieltje naar min laptop gedownload, maar nu zijn ze uit mijn mobieltje verdwenen, ook de screensaver. ik wil die graag terug op mijn mobieltje zetten.

Toegevoegd na 10 minuten:
USB kabel heb ik natuurlijk al gewoon (ik heb immers de foto's van mijn telefoon op mijn laptop gezet). maar als ik de foto aanklik krijg ik geen optie: kopiëren naar nokia, of kopiëren naar F: of naar E:.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K
capthavoc
12 jaar geleden
welk merk GSM ? heb je er een SD micro kaartje in heb je op de pc een cardreader met een micro SD adapter ?
of heb je een usb kabeltje ?

Het beste antwoord

Dat verschilt per besturingssysteem. Uit de laatste regel maak ik op dat het om Windows gaat en heb je partities op je harde schijf die E: en F: heten. Kopieer de foto's daarnaartoe. Lees de handleiding er even op na. Kom je er niet uit kun je nog naar een gespecialiseerd forum of geef hier wat meer toelichting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar een telefoon winkel in de buurt en vraag of ze een speciale telefoon kabel hebben

Toegevoegd na 33 seconden:
USB kabel*